Søgeordsoptimering

Har man et websted der handler med tørrede blomster skal man naturligvis søgeordsoptimere for de søgeord som potentielle kunder vil søge på.

Når man søgeordsoptimere et websted er det vigtigt at man ser tingene med kundens øjne sted. Ofte ser man at søgemetoden handler om problemet frem for løsningen. Eksempelvis så vil en kunde typisk søge efter "ondt i hovedet", hvor en medicinal virksomhed som producerer hovedpine piller, opbygge sit websted ud fra søgeordet "hovedpine".

Der er naturligvis intet i vejen med det som virksomheden gør, men de rammer bare ikke alle de mulige kunder, som der nu er på markedet. Det vil derfor være langt mere optimalt for virksomheden at omstrukturer webstedet, således at det er bygget op på mix søgeord i stedet for blot et søgeord.

Udviklingen i måden folk søger på

Et område hvor vi erfaringsmæssigt ved der skal sættes ind er noget så enkelt som en liste over de søgeord et websted bør være optimeret for. Samtidig vil det ikke være tilstrækkeligt at optimere for et søgeord.

For en del år tilbage brugte de fleste søgemaskine besøgende et ord når de skulle søge i dag forholder det sig anderledes. Søgemaskineoptimering er et must idag.


Kontakt Dahii for gode råd vedrørende søgemaskineoptimering. Vi afdækker markedet for jer med en online marketingsplan og anbefaler de typer markedsføring, der giver de bedste resultater.

Søgeordsoptimering
#

Vi kan ringe til dig og fortælle mere omkring søgeordsoptimering.

© Copyright 2008-2015 Dahii